Szanowni Państwo,
zbliża się powoli czas publikacji kolejnej wersji programu
Origin/OriginPro, tj. 2022b.
Jest to zatem ostatni dzwonek dla tych, którzy nie wykupili jeszcze przedłużenia kontraktów serwisowych (
Maintenance) dla posiadanych licencji tego programu.
Dotyczy to licencji, których kontrakty
wygasły lub wygasną w przedziale od połowy listopada ubiegłego roku, czyli publikacji wersji 2022 do momentu publikacji wersji najnowszej tj. 2022b (mniej więcej w połowie tego roku).
W chwili wejścia do sprzedaży kolejnej wersji programu powrót do kontraktu serwisowego dla licencji, które nie posiadają go aktywnego jest możliwy tylko w ramach zakupu upgrade'u, co jest już wyższe cenowo.
Ogólnie rzecz biorąc koszt upgrade'u jest zależny od różnicy pomiędzy posiadaną wersją oprogramowania, a tą która jest w danym momencie w sprzedaży.
Jak odnowić kontrakt serwisowy?
skontaktować się z firmą Gambit
podać numer posiadanej licencji (tzw. serial number),
dla której kontrakt ma zostać odnowiony
na tej podstawie firma przygotuje wycenę odnowienia
Od czego zależy koszt odnowienia kontraktu?
od daty ważności aktualnego kontraktu
typu licencji
Dlaczego warto odnawiać kontrakt serwisowy?
gwarancja dostępu do najnowszej wersji programu w okresie
ważności kontraktu, kompatybilnej z aktualnymi
systemami operacyjnymi
prawo do dodatkowych czasowych instalacji Home-Use
pomoc techniczna producenta oraz firmy Gambit bez dodatkowych
kosztów
Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo na stronie
https://www.origin.pl/?kontrakt-serwisowy,62.
Użytkowników, którzy chcieliby odnowić kontrakt serwisowy dla swojej licencji lub powrócić do niego, tj. zakupić upgrade do dostępnej obecnie wersji 2022, a także tych zainteresowanych zakupem nowej licencji programu,
zapraszamy serdecznie do kontaktu.
Zgodnie z obecną polityką producenta programu wycofywane jest sukcesywnie wsparcie techniczne dla kolejnych starszych wersji oprogramowania. Szczegóły na ten temat znajdują się na stronie producenta
https://www.originlab.com/support_policy.