Szanowni Państwo,
firma
OriginLab Corporation, producent oprogramowania
Origin oraz
OriginPro zakończy świadczenie wsparcia technicznego
dla wersji 2018 (inaczej 9.5) oprogramowania.
Wygaśnięcie wsparcia technicznego zostało zaplanowane na koniec listopada.
Co oznacza zakończenie wsparcia technicznego licencji dla użytkowników podanej wyżej wersji programu?
Po zakończeniu wsparcia technicznego wymienionej wersji nie będzie już możliwości bezpłatnego przenoszenia licencji pomiędzy komputerami z zaangażowaniem producenta oprogramowania.
Samodzielne przenoszenie licencji z poziomu programu (zakładka
Help, opcje
deaktywacja/aktywacja) będzie nadal dostępne bez ograniczeń.
Nie będzie także dla tej wersji świadczone wsparcie techniczne w zakresie użytkowania programu.
Informacja na stronie producenta
Użytkownicy programu Origin/OriginPro
z aktywnym kontraktem serwisowym mają prawo przejść bez żadnych dodatkowych kosztów do najnowszej wersji oprogramowania - obecnie jest to wersja 2021b.
Należy ją pobrać z poziomu profilu personalnego użytkownika/administratora na stronie producenta oprogramowania, kolumna
Downloads, sekcja
Origin Current Version Installer.
Dodatkowo mają oni pełne prawo do licencji/instalacji dodatkowych
Home-Use w liczbie zależnej od typu posiadanej licencji głównej, jak również pełnego wsparcia technicznego w zakresie użytkowanego oprogramowania świadczonego zarówno przez producenta via email, czat, jak również firmę GAMBIT poprzez dedykowaną stronę serwisową
www.gambit.net.pl/serwis.
Użytkownicy licencji
bez ważnego kontraktu serwisowego mogą liczyć wyłącznie na wsparcie poprzez
Forum na stronie producenta.
Przypominamy także, że w kwietniu tego roku zakończyło się wsparcie techniczne dla wersji 2017 (9.4) oraz wszystkich niższych od niej.
Użytkowników, którzy chcieliby powrócić do aktywnego kontraktu serwisowego, zakupić upgrade do najnowszej wersji oraz zainteresowanych zakupem zupełnie nowej licencji programu, zapraszamy do kontaktu.