Szanowni Państwo,
firma
OriginLab Corporation, producent oprogramowania
Origin oraz
Origin Pro zdecydowała o zakończeniu świadczenia wsparcia technicznego dla określonych starszych wersji.
Wygasanie wsparcia zostało zaplanowane na dwa etapy:
kwiecień 2021 - koniec wsparcia dla wersji 2017 (9.4)
oraz wszystkich starszych
listopad 2021 - koniec wsparcia dla wersji 2018 (9.5)
Co oznacza zakończenie wsparcia technicznego licencji dla użytkowników podanych wyżej wersji oprogramowania?
Po zakończeniu wsparcia technicznego wymienionych wersji nie będzie już możliwości przenoszenia licencji pomiędzy komputerami z zaangażowaniem producenta oprogramowania,
zatem nie będą one dostępne w ramach formularzy
System transfer na portalu producenta. Samodzielne przenoszenie licencji z poziomu programu (zakładka Help, opcje deaktywacja/aktywacja) będzie nadal dostępne dla tych wersji, w których opcja ta została zaimplementowana.
Informacja na stronie producenta
Użytkownicy programu Origin/Origin Pro
z aktywnym kontraktem serwisowym mają prawo przejść bez żadnych dodatkowych kosztów do najnowszej wersji oprogramowania - obecnie jest to wersja 2021.
Należy ją pobrać z poziomu profilu personalnego użytkownika/administratora na stronie producenta oprogramowania, kolumna
Downloads, sekcja
Origin Current Version Installer.
Dodatkowo mają oni pełne prawo do licencji dodatkowych
Home Use w liczbie zależnej od posiadanej licencji głównej, jak również pełnego wsparcia technicznego w zakresie użytkowanego oprogramowania świadczonego zarówno przez producenta via email, czat, jak również firmę GAMBIT poprzez dedykowaną stronę serwisową
www.gambit.net.pl/serwis.
Z kolei użytkownicy licencji
bez ważnego kontraktu serwisowego mogą liczyć wyłącznie na wsparcie poprzez
Forum na stronie producenta.
Wszystkich, którzy chcieliby powrócić do aktywnego kontraktu serwisowego, zakupić upgrade do najnowszej wersji lub zainteresowanych zakupem zupełnie nowej licencji programu, zapraszamy do kontaktu.